Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Karan's Foodservice. Meer weten? Ontdek meer
mostafa
8 jun 2026 om 4:56
Eten niet echt lekker
Maikel
6 jun 2026 om 14:40
Het eten was heerlijk, maar duurde bijna 1,5 uur voordat het bezorgd werd.
john
6 jun 2026 om 12:35
Eten is echt goed, maar 1,5 uur wachten is gewoon te lang. Zonde, want aan het eten ligt het niet.
Joost
27 mei 2026 om 17:37
afgehaald snel klaar wat was het heerlijk! dit is oprecht de beste roti in omstreken!
Ron
25 mei 2026 om 9:10
door drukte duurde de bezorging twee uur.
Hans
19 mei 2026 om 22:00
Stipt op tijd bezorgd. Goed verpakt en warm. Er kon meteen gegeten worden.
R
15 mei 2026 om 19:15
Vrij laat bezorgd, maar het was wel heerlijk!
Fm
7 mei 2026 om 21:13
Een ster minder (dan normaal) vanwege de harde stukjes kip in het eten. Ik weet nog niet precies of het botjes waren of gewoon te hard gebakken kip, maar we hadden kipfilet besteld maar ik verslikte me ineens bijna in zo'n hard stuk :-(
Fm
30 apr 2026 om 21:12
De bestelling was er binnen 20 minuten, jammer dat de bezorger niet heel vrolijk was. Maar het eten was super lekker!